Публикувано на 04.01.2022 г.
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ФИНАНСОВ КОНТРОЛЬОР"
I. Изисквания за длъжността:
Образование: висше - бакалавър
Специалност: икономика
Вид правоотношение: трудово
II. Необходими документи за кандидатстване:
1.Молба до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
III.Месторабота:
1.Община Болярово, гр. Болярово, обл. Ямбол, ул."Димитър Благоев"№7
2.Пълно работно време - 8 часа, от 8,00ч. до 17,00ч.
3.Основна заплата - 1020 лв.
Документи се подават в срок от 05.01.2022 г. до 31.01.2022 г. в деловодството на Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"
ХРИСТО ХРИСТОВ
Кмет на Община Болярово
Публикувано на 07.12.2021 г.
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СПЕЦИАЛИСТ ТСУ"
I. Изисквания за длъжността:
Образование: Висше, полувисше, средно
Специалност: „Строителство на сгради и съоръжения"
Професионален опит - 4 години
II. Необходими документи за кандидатстване:
1.Молба до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
III.Месторабота:
1.Община Болярово, гр. Болярово, обл. Ямбол, ул."Димитър Благоев"№7
2.Пълно работно време - 8 часа, от 8,00ч. до 17,00ч.
3.Основна заплата - 1100лв.
Документи се подават в срок от 08.12.2021 г. до 31.01.2022 г. в деловодството на Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"
ХРИСТО ХРИСТОВ
Кмет на Община Болярово
Публикувано на 05.11.2021 г.
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СПЕЦИАЛИСТ ТСУ"
Образование: Висше, полувисше, средно
Специалност: „Строителство на сгради и съоръжения"
Професионален опит - 4 години
II. Необходими документи за кандидатстване:
1.Молба до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
III.Месторабота:
1.Община Болярово, гр. Болярово, обл. Ямбол, ул."Димитър Благоев"№7
2.Пълно работно време - 8 часа, от 8,00ч. до 17,00ч.
3.Основна заплата - съгласно нормативната уредба за длъжността.
Документи се подават в срок от 05.11.2021г. до 30.11.2021г. в деловодството на Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"
ХРИСТО ХРИСТОВ
Кмет на Община Болярово
Публикувано на 05.11.2021 г.
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ШОФЬОР НА АВТОМОБИЛ ПО СМЕТОСЪБИРАНЕ"
I. Изисквания за длъжността:
Образование: Средно
Специални изисквания - шофьорска книжка - категория „С"
Професионална компетентност
II. Необходими документи за кандидатстване:
1.Заявление до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
III. Месторабота:
1.Община Болярово, гр.Болярово, обл.Ямбол
2. Пълно работно време - 8 часа
3.Основна заплата - съгласно нормативната уредба за длъжността.
Документи се подават в срок от 05.11.2021г. до 30.11.2021г. в деловодството на Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"
ХРИСТО ХРИСТОВ
Кмет на Община Болярово
Публикувано на 07.10.2021 г.
ОБЩИНА БОЛЯРОВО, ОБЛАСТ ЯМБОЛ
Ул."ДИМИТЪР БЛАГОЕВ" №7
Конкурс за длъжността" Финансов контрольор" при общинска администрация на Община Болярово
На основание Чл.10, ал.1 от Закона за държавния служител, във връзка с чл.13, ял.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № РД-5- 605/05.10.2021 г. община Болярово, обявява
конкурс за длъжността :
"Финансов контрольор" по служебно правоотношение
1. Минимални изисквания за длъжността:
Образование: висше - бакалавър - икономика
Начален ранг за заемане на длъжността - IV младши
2.Специфични изисквания за заемане на длъжността:
-длъжността се заема по служебно правоотношение. Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл.7 ал.1 от Закона за държавния служител.
- образование - висше икономическо
3.Допълнителни изисквания към изпълнителя на длъжността;
- професионален административен опит
- компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативни актове;
- работа в екип;
-комуникационна компетентност
- компютърна грамотност;
4. Начин на провеждане на конкурса /всички изброени/:
- I етап решаване на тест;
- II етап - интервю с успешно издържалите - I етап кандидати
5. Кратко описание на длъжността:
-Организира и провежда предварителен контрол на бюджетните и извънбюджетните средства на общината.
- организира и провежда вътрешно-ведомствения контрол за разходването на бюджетните ресурси и стопанисването на материалните активи от общинската администрация, звената и структурите в бюджетните дейности.
- контролира разходването на финансовите ресурси и опазването на материалните активи на общината при първостепенния и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити.
6.Необходими документи за кандидатстване:
- заявление за участие в конкурса по образец - Приложение №3, съгласно чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители;
- декларация от лицето за неговото гражданство, че е пълнолетно, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен по съответен ред от правото да заеме определена длъжност.
-декларация, че кандидатът не би се озовал в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен вкл.;
-копие от документа за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;
-копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит / трудова или служебна книжка/
-автобиография;
-свидетелство за съдимост;
- медицинско свидетелство;
-документ за самоличност ( само за идентификация при подаване на заявлението и при провеждане на конкурса)
Кандидатите следва да представят ясни и четливи копия на изискуемите документи към заявлението си за длъжността, заверени с гриф „Вярно с оригинала" и подпис.
7.Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в деловодството в „Центъра за административно обслужване" в сградата на Община Болярово на ул. "Д. Благоев" № 7 всеки работен ден от 8.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч.
Срок за подаване на документите от деня следващ датата на публикуване, при краен срок за подаване на документи - до 17.00 часа на 21.10.2021г.
На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса:
Интернет страницата на община Болярово www.bolyarovo.bg и таблото за обяви пред административната сграда на Община Болярово
За допълнителна информация: телефон 04741/6921 Жана Милева
Контрол по изпълнението на заповедта възлагам на секретаря на Община Болярово
ХРИСТО ХРИСТОВ
Кмет на Община Болярово
Публикувано на 25.08.2021 г.
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА"СЕКРЕТАР МКБППМН"
I. Изисквания за длъжността:
Длъжността се заема по трудово правоотношение
Образование: бакалавър / магистър
Специалност - педагогика, социална педагогика, педагогика на девиантното поведение, психология, право, социология и други с педагогическа правоспособност
II.Описание на длъжността:
1.Привежда в изпълнение Закона за БППМН, осъществява дейност по предотвратяване и борбата срещу противообществените прояви на малолетните и непълнолетните за нормалното им развитие и възпитание.
2.Организира и координира цялостната дейност на МКБППМН.
3.Отговаря за организирането на социално-превантивната и възпитателна дейност на територията на Общината.
III.Допълнителни изисквания към изпълнителя на длъжността;
- компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативни актове;
- работа в екип;
-комуникационна компетентност
IV. Необходими документи за кандидатстване:
1.Заявление до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
V.Общи условия:
1.Община Болярово, гр.Болярово, обл.Ямбол
2.Работно време - 8 часа
3.Основна заплата - Съгласно нормативната уредба
Документи се подават в срок от 26.08.2021г. до 15.09.2021г. в деловодството в "Центъра за административно обслужване" Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"
ХРИСТО ХРИСТОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА БОЛЯРОВО
Публикувано на 25.08.2021 г.
ОБЩИНА БОЛЯРОВО, ОБЛАСТ ЯМБОЛ
Конкурс за длъжността" Финансов контрольор" при общинска администрация на Община Болярово
На основание Чл.10, ал.1 от Закона за държавния служител, във връзка с чл.13, ял.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № РД-5- 516/23.08.2021 г. община Болярово, обявява
конкурс за длъжността :
"Финансов контрольор" по служебно правоотношение
1. Минимални изисквания за длъжността:
Образование: висше - магистър - икономика
Начален ранг за заемане на длъжността - IV младши
Професионален опит - 2 години
2.Специфични изисквания за заемане на длъжността:
-длъжността се заема по служебно правоотношение. Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл.7 ал.1 от Закона за държавния служител.
- образование - висше икономическо
- стаж в областта на счетоводството, финансите, вътрешния и външния одит в организации на бюджетна издръжка - 2 години
3.Допълнителни изисквания към изпълнителя на длъжността;
- професионален административен опит
- компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативни актове;
- работа в екип;
-комуникационна компетентност
- компютърна грамотност;
4. Начин на провеждане на конкурса /всички изброени/:
- I етап решаване на тест;
- II етап - интервю с успешно издържалите - I етап кандидати
5. Кратко описание на длъжността:
-Организира и провежда предварителен контрол на бюджетните и извънбюджетните средства на общината.
- организира и провежда вътрешно-ведомствения контрол за разходването на бюджетните ресурси и стопанисването на материалните активи от общинската администрация, звената и структурите в бюджетните дейности.
- контролира разходването на финансовите ресурси и опазването на материалните активи на общината при първостепенния и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити.
6.Необходими документи за кандидатстване:
- заявление за участие в конкурса по образец - Приложение №3, съгласно чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители;
- декларация от лицето за неговото гражданство, че е пълнолетно, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен по съответен ред от правото да заеме определена длъжност.
-декларация, че кандидатът не би се озовал в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен вкл.;
-копие от документа за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;
-копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит / трудова или служебна книжка/
-автобиография;
-свидетелство за съдимост;
- медицинско свидетелство;
-документ за самоличност ( само за идентификация при подаване на заявлението и при провеждане на конкурса)
Кандидатите следва да представят ясни и четливи копия на изискуемите документи към заявлението си за длъжността, заверени с гриф „Вярно с оригинала" и подпис.
7.Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в деловодството в „Центъра за административно обслужване" в сградата на Община Болярово на ул. "Д. Благоев" № 7 всеки работен ден от 8.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч.
Срок за подаване на документите от деня следващ датата на публикуване, при краен срок за подаване на документи - до 17.00 часа на 07.09.2021г.
На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса:
Интернет страницата на община Болярово www.bolyarovo.bg и таблото за обяви пред административната сграда на Община Болярово
За допълнителна информация: телефон 04741/6921 Жана Милева
Контрол по изпълнението на заповедта възлагам на секретаря на Община Болярово
ХРИСТО ХРИСТОВ
Кмет на Община Болярово
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ШОФЬОР НА АВТОМОБИЛ ПО СМЕТОСЪБИРАНЕ"
I. Изисквания за длъжността:
Образование: Средно
Специални изисквания - шофьорска книжка - категория „С"
Професионална компетентност
II. Необходими документи за кандидатстване:
1.Заявление до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
III. Месторабота:
1.Община Болярово, гр.Болярово, обл.Ямбол
2. Пълно работно време - 8 часа
3.Основна заплата - съгласно нормативната уредба за длъжността.
Документи се подават в срок до 30.09.2021г. в деловодството на Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"
Ул."ДИМИТЪР БЛАГОЕВ" №7
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СПЕЦИАЛИСТ ТСУ"
I. Изисквания за длъжността:
Образование: Висше, полувисше, средно
Специалност: „Строителство на сгради и съоръжения"
Професионален опит - 4 години
II. Необходими документи за кандидатстване:
1.Молба до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
III.Месторабота:
1.Община Болярово, гр. Болярово, обл. Ямбол, ул."Димитър Благоев"№7
2.Пълно работно време - 8 часа, от 8,00ч. до 17,00ч.
3.Основна заплата - съгласно нормативната уредба за длъжността.
Документи се подават в срок от 01.08.2021г. до 30.09.2021г. в деловодството на Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"
ХРИСТО ХРИСТОВ
О Б Я В Я В А
СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ШОФЬОР НА АВТОМОБИЛ ПО СМЕТОСЪБИРАНЕ"
I. Изисквания за длъжността:
Образование: Средно
Специални изисквания - шофьорска книжка - категория „С"
Професионална компетентност
II. Необходими документи за кандидатстване:
1.Заявление до кмета на Община Болярово.
2.Диплом за завършена степен на образование.
3.Свидетелство за съдимост.
4.Трудова книжка.
5.Професионална автобиография.
6.Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата.
III. Месторабота:
1.Община Болярово, гр.Болярово, обл.Ямбол
2. Пълно работно време - 8 часа
3.Основна заплата - съгласно нормативната уредба за длъжността.
Документи се подават в срок от 01.08.2021г. до 31.08.2021г. в деловодството на Община Болярово ул."Димитър Благоев"№7
Телефон за контакт във връзка с документите 04741/69-21 - Жана Милева - спец."ЧР"